زندگی نامه ال دیگو، توسط دیگو مارادونا
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

. ال دیگو، توسط دیگو مارادونا

الای دیگو احتمالا یکی از اولویت های جدی ترین است. این نه تنها افزایش مارادونا را از زاغه های بوئنوس آیرس به دست آورد تا بزرگترین فوتبالیست در جهان شود، بلکه سقوط دردناک به علت آزمایش او با مواد مخدر است.
در زندگینامه خود، مارادونا در مورد زندگی آشفته خود، عشق فوق العاده ای برای فوتبال، مبارزات او با فقر در محله های فقیر، حرفه ای بی عیب و نقص و حرفه ای خود را به دلیل مسائل مربوط به مواد مخدر و وزن خود، صحبت می کند.
این بیوگرافی ضروری است نه تنها برای طرفداران مارادونا و فوتبال، بلکه برای هر کسی که دوست دارد عمیق به معنای زندگی غرق شود.

من فکر می کنم بنابراین من بازی می کنم - Andrea Pirlo

من فکر می کنم به این ترتیب من بازی یک بیوگرافی فوق العاده ای به این معنی است که خود را در ارائه یک حساب کاربری از دوران کودکی آندره پیرلو و حرفه فوتبال خود محدود نمی کند. در حقیقت، خوانندگان یک گزارش زمانی از تولد پیرلو، دوران کودکی خود را دریافت نخواهند کرد و سفر او برای تبدیل شدن به یک مسابقات قهرمانی جام جهانی و مسابقات قهرمانی لیگ قهرمانان. اما آنها خیلی بیشتر از این دریافت خواهند کرد.
خوانندگان در ذهن این فوتبالیست هوشمند که نه تنها بر ماهیت بازی، بلکه در موضوعات مانند تصویب تکنولوژی در فوتبال، نژادپرستی و فساد در فوتبال ایتالیا، نگاه می کنند. این فوتبالیست به عنوان متخصص Freekick شناخته می شود، این فوتبالیست از بیان نظرات خود نمی ترسد. زندگینامه او در یک سبک است که درگیر و پر از طنز است نوشته شده است.





:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: