نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

این دیدار اما با شکست شگفت انگیزی تکان دهنده برای برزیل به پایان رسید. تیم ملی آلمان در نیمه دوم با نتیجه 5-0 جلو افتاد و چهار گل در شش دقیقه به ثمر رسید و در نتیجه در نیمه دوم نتیجه را به 7-0 رساند. برزیل تنها گل خود را در آخرین دقیقه به ثمر رساند و بازی را 7-1 به پایان رساند. تونی کروس بازیکن آلمانی به عنوان بازیکن برتر مسابقه انتخاب شد.
این مسابقه چندین رکورد در مسابقات داشت. یکی از آنها این است که برد آلمان بزرگترین حاشیه برد در نیمه نهایی جام جهانی فوتبال را رقم زد.
رکورد دیگر این است که در مورد تیم ملی برزیل، این بدترین شکست آنها در یک مسابقه در کنار باخت 6-0 مقابل اروگوئه در سال 1920 بود. در نهایت، این مسابقه به عنوان یک شرمساری و شرم ملی شناخته شد.
برترین گلزنان یونان در تمام دوران
حقایق برتر در مورد گونکالو گوئدس، هیولای دوکاتی
حقایق برتر در مورد کریستین رومرو، کوتی
لیورپول 5 - 4 آلاوس (فینال جام یوفا 2001)
این مسابقه بین لیورپول و دپورتیوو آلاوس در فینال جام یوفا 2001 در ورزشگاه وستفالن دورتموند در 16 مه 2001 برگزار شد. این اولین فینال اروپایی لیورپول بود که از زمان محرومیت از مسابقات اروپایی به دنبال تراژدی استادیوم هیزل در سال 1985 به آن می‌رسیدند. اولین فینال اروپایی آلاوس بود.
لیورپول یک گل زود هنگام با مارکوس بابل در دقیقه چهارم به ثمر رساند. آنها با گلزنی استیون جرارد در دقیقه 16، برتری خود را دو برابر کردند. ایوان آلونسو با گلزنی آلاوس را به گل تساوی امیدوار کرد. چند دقیقه مانده به پایان نیمه اول، لیورپول نتیجه را 3-1 کرد که گری مک آلیستر از روی نقطه پنالتی به گل رسید.



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

انواع دیگر بازی های توپ از یونان باستان شناخته شده بود. این توپ با تکه های چرم پر از مو ساخته شده است (اولین اسناد توپ های پر از هوا مربوط به قرن هفتم است). با این حال، بازی‌های توپ از جایگاه پایینی برخوردار بودند و در بازی‌های پانهلنیک شرکت نداشتند. در روم باستان، بازی با توپ در سرگرمی در عرصه های بزرگ (آمفی تئاتر) گنجانده نمی شد، اما در تمرینات نظامی به نام هارپاستوم رخ می داد. این فرهنگ رومی بود که فوتبال را به جزیره بریتانیا (بریتانیکا) آورد. با این حال، مشخص نیست که مردم بریتانیا تا چه حد تحت تأثیر این تنوع قرار گرفته‌اند و تا چه اندازه انواع خود را توسعه داده‌اند.

بازی فوتبال شکل خود را می گیرد
معتبرترین داستان حاکی از آن است که این بازی در قرن دوازدهم در انگلستان ساخته شده است. در این قرن، بازی هایی شبیه فوتبال در چمنزارها و جاده های انگلستان انجام می شد. علاوه بر ضربات، بازی مشت‌های مشت به توپ را نیز شامل می‌شد. این شکل اولیه فوتبال نیز بسیار خشن تر و خشن تر از شیوه بازی مدرن بود.

یکی از ویژگی‌های مهم پیشروان فوتبال این بود که بازی‌ها شامل افراد زیادی می‌شد و در مناطق وسیعی در شهرها برگزار می‌شد (معادل آن از قرن شانزدهم در فلورانس انجام می‌شد که به آن Calcio می‌گفتند). داد و بیداد این بازی ها باعث آسیب به شهر و گاهی مرگ شرکت کنندگان می شد. اینها یکی از دلایل اعلامیه های ضد بازی بود که در نهایت برای چندین قرن ممنوع شد. اما بازی‌های فوتبال مانند در قرن هفدهم به خیابان‌های لندن بازگشتند. در سال 1835 دوباره ممنوع شد، اما در این مرحله بازی در مدارس دولتی برقرار شده بود.



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

اتحادیه راگبی از کشورهای بومی بریتانیای کبیر و ایرلند، همراه با دیگر نمایندگان اولیه این ورزش از جمله استرالیا، نیوزلند، آفریقای جنوبی و فرانسه گسترش یافت. این ورزش عمدتاً در جزایر بریتانیا، فرانسه، اقیانوسیه، آفریقای جنوبی، آرژانتین، و تا حدودی ایتالیا، اروگوئه، ایالات متحده، [4] [5] [6] کانادا و ژاپن دنبال می‌شود که رشد آن در طول این مدت اتفاق می‌افتد. گسترش امپراتوری بریتانیا و از طریق طرفداران فرانسوی (راگبی اروپا) در اروپا. کشورهایی که اتحادیه راگبی را به عنوان ورزش ملی خود پذیرفته اند عبارتند از فیجی، گرجستان، ماداگاسکار، [7] نیوزیلند، ساموآ، تونگا و ولز.

مسابقات بین المللی از سال 1871 برگزار می شود که اولین بازی بین اسکاتلند و انگلیس در Raeburn Place در ادینبورگ برگزار شد. جام جهانی راگبی که برای اولین بار در سال 1987 برگزار شد، هر چهار سال یکبار برگزار می شود. مسابقات قهرمانی شش ملت در اروپا و مسابقات قهرمانی راگبی در نیمکره جنوبی از دیگر مسابقات مهم بین المللی است که هر ساله برگزار می شود.

مسابقات ملی باشگاهی و استانی شامل لیگ برتر انگلیس، 14 برتر در فرانسه، Bunnings NPC در نیوزلند، لیگ برتر ژاپن و جام کوری در آفریقای جنوبی است. سایر مسابقات باشگاهی فراملی شامل مسابقات قهرمانی راگبی متحد تیم های باشگاهی از ایرلند، ایتالیا، اسکاتلند، آفریقای جنوبی و ولز، جام قهرمانان راگبی اروپا در اروپا، سوپر راگبی اقیانوس آرام در استرالیا، نیوزلند و جزایر اقیانوس آرام است.



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

 فوتبال آمریکایی در ایالات متحده تکامل یافت و از ورزش های فوتبال و راگبی سرچشمه گرفت. اولین مسابقه فوتبال آمریکایی در 6 نوامبر 1869 بین دو تیم کالج راتگرز و پرینستون با استفاده از قوانین مبتنی بر قوانین فوتبال در آن زمان برگزار شد. مجموعه ای از تغییرات قوانین که از سال 1880 به بعد توسط والتر کمپ، "پدر فوتبال آمریکا" ایجاد شد، اسنپ، خط مبارزه، تیم های یازده نفره و مفهوم نزول را ایجاد کرد. تغییرات بعدی قوانین، پاس رو به جلو را قانونی کرد، منطقه بی طرف را ایجاد کرد و اندازه و شکل فوتبال را مشخص کرد. این ورزش ارتباط نزدیکی با فوتبال کانادا دارد که به موازات و همزمان با بازی آمریکایی تکامل یافت، اگرچه قوانین آن مستقل از کمپ توسعه یافت. بیشتر ویژگی هایی که فوتبال آمریکایی را از راگبی و فوتبال متمایز می کند در فوتبال کانادا نیز وجود دارد. این دو ورزش انواع اولیه فوتبال گریدرون در نظر گرفته می شوند.

فوتبال آمریکایی محبوب ترین ورزش در ایالات متحده است. محبوب ترین شکل های این بازی فوتبال حرفه ای و دانشگاهی است و سایر سطوح اصلی فوتبال دبیرستانی و جوانان است. از سال 2012، سالانه نزدیک به 1.1 میلیون ورزشکار دبیرستانی و 70000 ورزشکار کالج در ایالات متحده این ورزش را انجام می دهند. لیگ ملی فوتبال، محبوب‌ترین لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا، بالاترین میانگین تماشاگر را در بین لیگ‌های ورزشی حرفه‌ای در جهان دارد. بازی قهرمانی آن، Super Bowl، در میان پربیننده ترین رویدادهای ورزشی باشگاهی در جهان قرار دارد. این لیگ سالانه حدود 15 میلیارد دلار درآمد دارد که آن را با ارزش ترین لیگ ورزشی در جهان تبدیل می کند. لیگ های حرفه ای دیگر در سرتاسر جهان وجود دارد، اما این ورزش محبوبیت بین المللی سایر ورزش های آمریکایی مانند بیسبال یا بسکتبال را ندارد.



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

در حالی که قرار دادن اشتباه پاس، گرفتن یک رزرو احمقانه، یا از دست دادن یک هدف باز می تواند خسته کننده باشد…

مهمترین چیز برای بازیکنان این است که از اشتباهات خود درس بگیرند، به تدریج آنها را از بازی خود حذف کنید و به آرامی به عنوان یک بازیکن پیشرفت کنید.

این چیزی است که یک فوتبالیست بزرگ را از یک بازیکن خوب متمایز می کند.

زمانی که متوجه شدیم بازیکنان چه اشتباهاتی مرتکب می‌شوند، می‌توانیم به این فکر کنیم که چرا آنها را مرتکب می‌شویم و سپس برای جلوگیری از وقوع آنها در آینده چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.

در حالی که برخی از این موارد به فقدان ارتباط یا کار گروهی خلاصه می شود، برخی دیگر به دلیل فقدان تکنیک، درک تاکتیکی یا آمادگی قبل از مسابقه است.

اغلب این مسائل به هم مرتبط هستند، بنابراین کار بر روی یک قسمت از بازی شما قسمت دیگر را تقویت می کند و خوشبختانه رسیدگی به بسیاری از آنها بسیار آسان است.

بیایید به برخی از رایج ترین اشتباهات بازیکنان در زمین فوتبال نگاهی بیندازیم:

آ. آماده سازی
حتی قبل از اینکه برای انجام یک مسابقه پا به زمین فوتبال بگذارند، بسیاری از بازیکنان و تیم‌ها با ناتوانی در آماده‌سازی خود را عقب انداخته‌اند.

این منجر به انواع مشکلات می شود که تأثیر زیادی بر عملکرد بازیکنان می گذارد و باعث می شود آنها در زمین اشتباه کنند.

مانند:

1. عدم تمرکز بر روی اصول - عدم تسلط بر اصول اولیه، احتمال از دست دادن پاس های ساده، از دست دادن توپ و ندانسته شدن موقعیت هایی را که در زمین بازی می کنند را افزایش می دهد.


2. عدم بهبود تناسب اندام - بازیکنان توانایی خود را برای دور زدن زمین، طول مدت مسابقه و حفظ تمرکز و اثربخشی خود برای تمام نود دقیقه زمانی که از خود مراقبت نمی کنند، محدود می کنند.

3. جدی نگرفتن تمرین - اگر بازیکنان در زمین تمرین کار خود را انجام ندهند، برای مسابقات رقابتی آخر هفته آماده نخواهند شد.

 

4. بی نظم بودن - این شانس را افزایش می دهد که فراموش کنند تجهیزات مناسب را به همراه داشته باشند و در مکان و زمان مناسب حاضر شوند.

5. بد غذا خوردن - بازیکنان سطح انفجار و انرژی خود را در زمین محدود می کنند و همچنین احتمال آسیب دیدگی یا خستگی زودرس را افزایش می دهند.

همه این‌ها به‌طور قابل‌توجهی تأثیر مهمی بر عملکرد بازیکنان در زمین دارند، با این پنج چیز، اولین و مسلماً مهم‌ترین اشتباهی که آنها مرتکب می‌شوند.



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

اندازه و وزن
اندازه و وزن تنظیم شده برای یک توپ فوتبال محیطی بین 68 تا 70 سانتی متر (27 تا 28 اینچ) و وزن بین 410 تا 450 گرم (14 تا 16 اونس) است. توپ باید با فشار 0.6 و 1.1 بار (8.7 و 16.0 psi) در سطح دریا باد شود. [19] این به عنوان "اندازه 5" شناخته می شود. توپ های کوچکتر در سایزهای 1، 3 و 4 نیز تولید می شود. اینها برای بازیکنان جوانتر یا به عنوان ابزار تمرینی طراحی شده اند. [19]

انواع توپ
انواع مختلفی از توپ های فوتبال بسته به مسابقه و چمن وجود دارد که شامل توپ های تمرینی، فوتبال های مسابقه، فوتبال های حرفه ای، فوتبال ساحلی، فوتبال های خیابانی، فوتبال های داخل سالن، توپ های چمن، فوتبال فوتسال و فوتبال های مینی / مهارتی می شود. [20]

یک توپ فوتبال حرفه ای / درجه یک.
توپ های فوتبال حرفه ای / ممتاز با باشگاه های حرفه ای برتر توسعه داده شده اند تا توانایی ها و مهارت های طبیعی بازیکنان را به حداکثر برسانند. آنها برای استفاده در بالاترین سطوح حرفه ای و بین المللی مورد تایید فیفا هستند و برای عملکرد، مشخصات دقیق، دقت عالی، سرعت و کنترل طراحی شده اند. حفظ هوا، مقاومت در برابر آب و عملکرد در مقایسه با یک توپ تمرینی بسیار برتر است. برای تمام سطوح چمن طبیعی و مصنوعی و تمام اقلیم ها در نظر گرفته شده است. اینها گران ترین توپ های فوتبال هستند.



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

2. بنکسی اثر گوردون بنکس

زندگی نامه گوردان بنکس

به قول خودش، گوردون بنکس، دروازه بان افسانه ای، اوج و فرودهای دوران حرفه ای خود را مرور می کند، از نقشش در کمک به انگلیس برای قهرمانی در جام جهانی تا تصادف رانندگی که او را از یک چشم نابینا کرد.

آن را با 6.55 پوند از آمازون دریافت کنید
3. فوتبالیست تصادفی اثر پت نوین

زندگینامه پت نوین

همانطور که از نامش پیداست، The Accidental Footballer با خاطرات معمول فوتبال شما متفاوت است. پت نوین از زندگی خود با صداقت و شوخ طبعی می نویسد در حالی که هرگز از موضوعات دشوار دوری نمی کند.

آن را با 13.99 پوند از آمازون دریافت کنید



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()