نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

تیم ایران که به دلیل دفاع قابل اعتماد خود در جام جهانی شناخته می شود ، در بزرگترین رویدادهای فوتبالی باورنکردنی بوده و لحظات به یاد ماندنی را خلق کرده است.

اگرچه کشورهای خاورمیانه در مقایسه با کشورهایی مانند برزیل همیشه استعدادهای کمتری داشته اند ، اما هنوز بازیکنان باورنکردنی ای هستند که رکوردهای بین المللی را شکستند.
با گسترش فوتبال در سراسر جهان ، احتمالاً شاهد ظهور استعدادهای بیشتری خواهیم بود. برخی از این بازیکنان سرشناس عبارتند از اشکان دژگاه ، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش که در حال حاضر در لیگ برتر انگلیس بازی می کند.
تهیه فهرستی جامع از برترین بازیکنان فوتبال ایران در همه دوران ها کار آسانی نیست زیرا در طول این سالها تعداد زیادی بازیکن سطح بالا در انواع مختلف لیگ ها رقابت کرده اند.
اعتقاد بر این است که بهترین فوتبالیست بودن باید بیش از قهرمانی باشد ، اما استعداد ، مهارت های فردی و ثبات بازیکنان همه دستاوردهای آنها را تشکیل می دهد.
بازیکنان ایرانی هنوز باید از مرحله گروهی فراتر بروند و برای بهبود این رکورد در جام های جهانی بعدی بسیار مأیوس خواهند شد.
در اینجا ، ما بهترین فوتبالیست های تاریخ ایران را مشاهده می کنیم:
لیست برترین بازیکنان فوتبال ایران تنها شامل موفق ترین بازیکنان لیگ های برتر نمی شود ، بلکه بازیکنانی هستند که در طول دوران حرفه ای خود ، فوتبال ایران را ارتقا داده اند.



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

حرفه داوری
فغانی در سال 2008 ، تنها یک سال پس از قضاوت در لیگ برتر پروازهای ایران ، داور فیفا شد. فغانی بعد از داوری فیفا به سرعت در حال بالا رفتن از نردبان به ویژه در آسیا است. فغانی پس از تنها یک سال تجربه بین المللی ، فینال جام ریاست AFC 2009 را که بین Regar-TadAZ Tursunzoda و Dordoi-Dynamo Naryn برگزار شد ، بر عهده گرفت که توسط میزبان 2-0 برنده شد. [1] یک سال بعد او دوباره مسئول فینال بود اما این بار این فینال بسیار مهمتر در جام قهرمانی AFC 2010 بود که برنده آن به جام ملت های آسیا 2011 آسیا راه یافت. او در دقیقه 32 به مدافع کره شمالی کارت قرمز داد اما کره شمالی در ضربات پنالتی ترکمنستان را شکست داد. [2]

او به عنوان چهارمین داور بازی افتتاحیه جام جهانی فوتبال 2014 بین برزیل و کرواسی نامگذاری شد. [3] او همچنین بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2014 بین الهلال و وسترن سیدنی واندررز را قضاوت کرد. او همچنین یکی از مقامات جام ملت های آسیا 2015 است و اولین بازی خود را در گروه B بین عربستان سعودی و چین قضاوت کرد که 0-1 به پایان رسید. فغانی یک ضربه پنالتی به عربستان داد اما نایف حزازی آن را از دست داد.



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

نقش سرمربی ایران به این معنی است که او تنها مسئولیت تمام عناصر داخل تیم تیم ایران را بر عهده دارد. از جمله فعالیت های دیگر ، این شامل انتخاب تیم ملی ، تیم اصلی ، کاپیتان ، تاکتیک ها ، بازیکنان تعویضی و پنالتی گیران است.

در انتخاب کارکنان مربیگری ("اتاق عقب") دست آزاد به مدیر داده می شود. به عنوان مثال ، در سال 2011 کارلوس کی روش دو پرتغالی (آنتونیو سیمسس به عنوان کمک مربی و دن گاسپار به عنوان مربی دروازه بانان) ، دو ایرانی (امید نمازی به عنوان دستیار مربی و مارکار آقاجانیان به عنوان پیشاهنگ) منصوب کرد. [3] و یک انگلیسی (میک مک درموت به عنوان مربی تناسب اندام).

وقت ملاقات
فرایند انتصاب مدیر جدید ایران توسط یک کمیته FFIRI ، متشکل از اعضای هیئت مدیره و دیگر مقامات عالی رتبه FFIRI انجام می شود.

پرویز دهداری
وی در سال 1971 به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال منصوب شد. او در بازیهای المپیک مونیخ مربیگری این تیم را بر عهده داشت. این تیم توانست با موفقیت وارد رقابت های المپیک شود اما دهداری قبل از مسابقات استعفا داد. وی به دلیل اختلافاتی که با دستیار خود ، محمد رنجبر داشت ، استعفا داد. وی در سال 1986 مجدداً به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد. وی در بازیهای آسیایی 1986 و جام ملتهای آسیا 1988 هدایت تیم ملی را بر عهده داشت. تیم ملی در جام ملت های آسیا 1988 مقام سوم را بدست آورد و دهداری در 22 ژانویه 1989 اخراج شد.



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

توخل

:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 43

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

هال سیتی (قرضی)

گولاکسی در سال 2011 برای هال سیتی بازی می کرد
در 19 جولای 2011 ، او قرارداد جدیدی با لیورپول امضا کرد و به صورت قرضی یک ساله به تیم چمپیونشی چپ پیوست. [11] او اولین بازی کامل خود را برای هال در آغاز فصل فصل مقابل بلکپول که اخیراً سقوط کرده بود در ورزشگاه کی سی انجام داد. [12]

او در شکست 1-0 در برنلی در 31 دسامبر 2011 از ناحیه زانو آسیب دید و در دقیقه 42 کمی بعد از دریافت گل ، توسط مارتین پترسون ، در نتیجه مخلوط دفاعی با آدریانو باسو تعویض شد. جک هابز. [13] [14] در پی مصدومیت ، گلوسی برای اسکن زانو به لیورپول بازگشت. [15]

در 11 آوریل 2012 ، لیورپول با هال تماس گرفت تا گولاسی را به صورت قرضی به خاطر لیگ برتر ، لیگ فوتبال و تایید فدراسیون فوتبال فراخواند. [16] لیورپول در آن زمان از بحران دروازه بان رنج می برد ، هر دو په په رینا و دونی محرومیت داشتند و برد جونز تنها دروازه بان بزرگسال باقی مانده خود بود. [17] او زمان خود را با هال سیتی با 15 بازی به پایان رساند. [18]

بازگشت به لیورپول
فراخوان قرض به تصویب رسید و گولاسی نیمکت نشین نیمه نهایی جام حذفی شد که لیورپول با نتیجه 2-1 پیروز شد. او در هر سه بازی پیش فصل لیورپول در آمریکای شمالی حضور داشت. [استناد لازم است]



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

علیرضا بیرانوند ، دروازه بان ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی توپ را 80+ یارد مقابل سوریه پرتاب کرد
علیرضا بیرانوند ، دروازه بان ایران در سراسر جهان به پرتاب های بلند مسخره اش مشهور است و پنجشنبه شب ، در بازی مقدماتی جام جهانی مقابل سوریه ، یک منجنیق فوق العاده بالای 80 حیاط را تهیه کرد.

دروازه بان 28 ساله ، که در حال حاضر به صورت قرضی در تیم بوآویستا در پریمیرا لیگا بازی می کند ، تیم ملی ایران را در پیروزی مهم 1-0 در گروه A یاری کرد و علیرضا جهانبخش ، بازیکن سابق برایتون ، آن گل مهم را به ثمر رساند. در دقیقه 56

بیرانوند همچنین در نیمه دوم بازی روز جمعه در ورزشگاه آزادی ، چهل و پنجمین بازی ملی خود را با بی شک طولانی ترین پرتاب خود انجام داد. این در واقع دیوانه کننده است. چگونه او می تواند اینقدر فاصله بگیرد؟ چیزهای باورنکردنی

علاوه بر توانایی او در پرتاب توپ از راه دور ، داستان بیرانوند چیزی جز الهام بخش نیست. او در جوانی از خانه فرار کرد تا به رویای خود مبنی بر تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه ای برسد و به دلیل مهاجرت وی مدتی بی خانمان بود.

به گفته گاردین ، ​​او قبل از ساختن در کارخانه تولید لباس ، کارواش و نظافتچی خیابان کار می کرد.



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

نفت تهران
بیرانوند از سال 2011 با نفت تهران بازی کرده است. [7] او اولین بازی خود را در جام حذفی مقابل داماش در 25 اکتبر 2011 انجام داد. [8] ارتباطاتی بین او و نیمه قرمز تهران ، پرسپولیس وجود داشت ، اما رئیس نفت تهران ، منصور قنبرزاده ، اجازه خروج از باشگاه را نداد. [9] بیرانوند در اولین سال خود به عنوان دروازه بان اول ، تیم را به مقام سوم لیگ رساند و برای اولین بار در تاریخ باشگاه به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا رسید. در 23 مارس 2014 ، او قرارداد خود را با این باشگاه تا ژوئن 2019 تمدید کرد. در 24 نوامبر 2014 ، بیرانوند با پرتاب توپ به نیمه حریف در بازی خود مقابل تراکتورسازی پاس گل داد. [10]

او در ژانویه 2016 با انتقال به پرسپولیس ارتباط داشت ، اما این انتقال در آخرین لحظه شکست خورد. بیرانوند پس از اتمام قراردادش در پایان فصل 16-2015 نفت را ترک کرد.

پرسپولیس

بیرانوند با پرسپولیس در دربی تهران ، فوریه 2017
در 16 مه 2016 ، بیرانوند قرارداد دو ساله ای با نایب قهرمان لیگ پرسپولیس امضا کرد. [11] در سال 2017 بیرانوند قرارداد خود را با این باشگاه تا سال 2021 تمدید کرد. [12] در دسامبر 2017 ، بیرانوند در دیداری مقابل فولاد ، رکورد لیگ را ثبت کرد که 718 دقیقه بدون دریافت گل رفت ، [13] که بعداً توسط حسین حسینی دروازه بان استقلال شکسته شد. [نیازمند منبع]

کاری که او کرد شگفت انگیز بود. او در مقابل ما تفاوت داشت. او دروازه بان بزرگی است. او جنگید و از حمله ما جلوگیری کرد. ممکن است بازیکنان خوب دیگری در تیم پرسپولیس حضور داشته باشند اما بیرانوند بازیکنی بود که نتیجه را ممکن کرد.



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 مهر 1400 | نظرات ()