نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

اشکالات راه اندازی eFootball شامل داوران مسطح و بازیکنان ناپدید شده است
بازیکنی با پشت به دوربین در زمین می ایستد.

2021-10-01 15:30 کونامی بیانیه ای صادر کرده است که می گوید ناشر به پشتیبانی و رفع اشکالاتی که بازیکنان تجربه کرده اند ادامه خواهد داد. همچنین تأیید کرد که یک به روز رسانی برای ماه اکتبر برنامه ریزی شده است.

eFootball بالاخره به کنسول ها و رایانه های شخصی رسید. به عنوان یک پلتفرم جدید و همیشه در حال تکامل توسط Konami ساخته شده است، ورودی امسال قرار است به عنوان پایه بازی برای سال های آینده باشد. اما راه اندازی بازی دقیقاً روان نبوده است.

این بازی تا کنون چند ساعتی است که منتشر شده است و بازیکنان در حال حاضر باگ های زیادی پیدا کرده اند که برخی از آنها کاملاً خنده دار هستند. این باگ‌ها به‌طور گسترده در زیر ردیت eFootball و توییتر به اشتراک گذاشته شده‌اند، و شامل بازیکنانی می‌شوند که در صحنه‌های باز کردن مسابقات ناپدید می‌شوند و بدن‌شان از بین می‌رود و یک کیت فوتبال شناور در جای خود باقی می‌ماند. بازیکنان همچنین مرتباً از یکدیگر قلاب می‌کنند و طوری به نظر می‌رسند که گویی اندام اضافی دارند.

علاوه بر این، یک اشکال معمولی‌تر که تجربه شده است، داور یا زمین‌بازان است که شبیه چیزی است که ما فقط می‌توانیم آن را به عنوان یک پنکیک توصیف کنیم، و زیپ می‌زنند که انگار در حال سرعت هستند. نمونه ای از این باگ (که انصافاً فکر می کنیم یک ویژگی است) را می توانید در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

این روزها باگ ها مترادف راه اندازی بازی ها هستند، اما در حالی که دیدن آنها برای اولین بار سرگرم کننده است، به سرعت خسته کننده می شوند. به این ترتیب، جامعه شروع به ابراز نارضایتی خود در رسانه های اجتماعی کرده است، به خصوص که سال گذشته کونامی تصمیم گرفت به جای یک بازی جدید، به روز رسانی فصلی را برای Pro Evolution Soccer 2020 منتشر کند.



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

مدیریت یک تیم ملی حتی سخت تر از مدیریت یک باشگاه است. یک مربی باید تحلیل های متعددی را در مورد انتخاب و تشکیل تیم انجام دهد.

- تبلیغات -
در این مقاله 10 مربی برتر تیم ملی در حال حاضر جهان را برای شما شرح خواهیم داد. من فکر می کنم شما بچه ها قبلاً متوجه شده اید که چه کسی در جایگاه اول قرار دارد.

بنابراین لیست اینجاست.

بهترین مربیان تیم ملی
روبرتو مانچینی (ایتالیا) – روبرتو در طول دوران بازی خود برنده Guerin d’Oro شده است. او اخیراً ایتالیا را هدایت کرد تا قهرمان یورو 2020 شود.
یواخیم لو (آلمان) - لو از سال 2006 مربیگری فوتبال آلمان را برعهده دارد. زمانی که او جایزه بهترین مربی سال فیفا در سال 2015 را به دست آورد، شایان ستایش ترین لحظه برای هواداران و تیم او بود.
روبرتو مارتینز (بلژیک) - مارتینز در حالی که سه باشگاه مختلف را مدیریت می کرد، 3 جایزه کسب کرد. او قهرمان لیگ یک برای سوانسی سیتی، جام حذفی برای ویگان اتلتیک و جام جهانی فوتبال برای بلژیک شد.
لوئیس انریکه (اسپانیا) – لوئیس انریکه اکنون به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا از سال 2009 فعالیت می کند. او اخیرا تیم اسپانیایی را به نیمه نهایی یورو 2020 رساند.
دیدیه دشان (فرانسه) - جای تعجب نیست که دشان در این لیست 10 نفر برتر قرار دارد. او قهرمان جام جهانی فوتبال 2018 شد اما نتوانست بیشتر از یک چهارم نهایی یورو 2020 برسد.
فرناندو سانتوس (پرتغال) – برنده یورو 2016 و لیگ ملت های 2019 بدون شک یکی از بهترین مربیان فوتبال بین المللی است.
والری کارپین (روسیه) - اولین باشگاهی که والری مدیریت کرد اسپارتاک مسکو بود که به مدت 5 سال مدیریت کرد. او در حال حاضر مدیریت باشگاه روستوف و همچنین تیم ملی فوتبال روسیه را بر عهده دارد.



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

صلاحیت و مدیریت تغییر
این قوانین توسط هیئت بین المللی فدراسیون فوتبال (IFAB) اداره می شود. آنها حداقل سالی یک بار گرد هم می آیند تا در مورد هر تغییری در متن که در آن زمان وجود دارد، بحث کنند و تصمیم بگیرند. جلسه در زمستان به طور کلی منجر به به روز رسانی قوانین در 1 ژوئیه هر سال می شود که بلافاصله اعمال می شود. قوانین بر تمامی مسابقات بین المللی و مسابقات ملی سازمان های عضو حاکم است.[6] حداقل شش نفر از هشت کرسی هیئت مدیره IFAB باید برای پذیرش تغییر قوانین رای دهند. چهار کرسی در اختیار فیفا به نمایندگی از بیش از 200 کشور عضو است، و چهار کرسی دیگر به هر یک از اتحادیه های بریتانیا (FA به نمایندگی از انگلستان، SFA نماینده اسکاتلند، FAW نماینده ولز و IFA نماینده ایرلند شمالی) تعلق می گیرد. تغییر را می‌توان بدون تأیید فیفا انجام داد، اما فیفا نمی‌تواند قوانین را بدون تأیید حداقل دو تن از هیئت‌های حاکم بریتانیا تغییر دهد

تاریخ
همچنین نگاه کنید به: تاریخچه فوتبال انجمن
اطلاعات بیشتر: شروع بازی (فوتبال انجمنی) § تاریخچه، توپ پرتاب شده § تاریخچه، گلزنی در فوتبال انجمنی § تاریخچه، تعیین نتیجه یک مسابقه (فوتبال انجمن) § تاریخچه، آفساید (فوتبال انجمن) § تاریخچه، ضربه آزاد ( فوتبال انجمنی) § تاریخچه، ضربه پنالتی (فوتبال انجمنی) § تاریخچه، پرتاب توپ § تاریخچه، ضربه گل § تاریخچه و ضربه کرنر § تاریخچه



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

زمین فوتبال

این مقاله در مورد زمین بازی برای بازی فوتبال انجمنی ("فوتبال") است.
"زمین فوتبال" به اینجا تغییر مسیر می دهد. برای کل ساختمان که شامل زمین است، به استادیوم مراجعه کنید.

اندازه گیری استاندارد زمین اندازه همه زمین ها یکسان نیست، اگرچه اندازه ترجیحی برای بسیاری از استادیوم های تیم های حرفه ای 105 در 68 متر (115 yd × 74 yd) با مساحت 7140 متر مربع (76900 فوت مربع؛ 1.76 هکتار؛ 0.714 هکتار) است.
زمین فوتبال (همچنین به عنوان زمین فوتبال یا زمین فوتبال نیز شناخته می شود) [1] سطح بازی برای بازی فوتبال انجمنی است. ابعاد و علائم آن توسط قانون 1 قوانین بازی، "زمین بازی" تعریف شده است.[2] زمین معمولاً از چمن طبیعی یا چمن مصنوعی ساخته شده است، اگرچه تیم های آماتور و تفریحی اغلب در زمین های خاکی بازی می کنند. سطوح مصنوعی باید سبز رنگ باشند.
تمام علامت‌گذاری‌های خطوط روی زمین، بخشی از ناحیه‌ای را تشکیل می‌دهند که آنها تعریف می‌کنند. به عنوان مثال، یک توپ روی خط لمسی یا بالای آن هنوز در زمین بازی است و خطای روی خطی که محوطه جریمه را محدود می کند منجر به پنالتی می شود. بنابراین، یک توپ باید به طور کامل از خط تماس عبور کند تا خارج از بازی باشد، و یک توپ باید به طور کامل از خط دروازه (بین تیرهای دروازه) قبل از به ثمر رسیدن گل عبور کند. اگر قسمتی از توپ هنوز روی خط یا بالای خط باشد، توپ هنوز در حال بازی است.



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

علیرضا صفر بیرانوند (به فارسی: علیرضا صفربیرانوند؛ زادهٔ ۲۱ سپتامبر ۱۹۹۲) یک فوتبالیست حرفه‌ای ایرانی است که به‌عنوان دروازه‌بان برای تیم پرتغالی بوآویستا، به صورت قرضی از باشگاه آنتورپ بلژیک و تیم ملی ایران بازی می‌کند.
در سال 2017، بیرانوند اولین ایرانی بود که نامزد دریافت جایزه فردی در بهترین جوایز فوتبال فیفا شد.[3] وی در چهار فصل متوالی از سال 1393 تا 1398 بهترین دروازه بان لیگ برتر خلیج فارس و همچنین بهترین بازیکن سال فوتبال ایران در سال 2019 بوده است.[4] با 23 کلین شیت در 37 بازی در طول فصل 18-2017، او به عنوان دومین دروازه بان جهان از نظر کلین شیت ها رتبه بندی شد.

اوایل زندگی
بیرانوند در روستای کوچک سراب یاس در شهرستان خرم آباد استان لرستان به دنیا آمد و در خانواده ای عشایری بزرگ شد.[6] بیرانوند در چندین مصاحبه خود را یک کرد لکی تعریف می کند [7]. بیرانوند در سال های نوجوانی از خانه فرار کرد و به تهران رفت تا به آرزوی حرفه ای شدن در فوتبال جامه عمل بپوشاند و مدتی در آنجا بی خانمان بود.[6]



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

زوج پاری سن ژرمن، کیلیان امباپه (پنجم) و نیمار (چهارم)، پنج نفر برتر را تکمیل می کنند. هری کین بالاترین بازیکن انگلیسی است زیرا مهاجم تاتنهام در رتبه ششم قرار دارد و هر فصل به خاطر پیشرفت مستمرش مورد ستایش قرار می گیرد.

ارلینگ هالند در حالی که تنها 20 سال سن دارد در رده هفتم قرار دارد زیرا غول نروژی بوروسیا دورتموند "به طور متوسط ​​یک گل در هر بازی می گیرد و رشد او به سختی تمام شده است". نه می توان با آن بحث کرد و نه اینکه یان اوبلاک از اتلتیکو مادرید بالاترین دروازه بان در رتبه دوازدهم است.

با این حال برخی از هواداران لیورپول ممکن است ادعا کنند که محمد صلاح در رده چهاردهم، کمتر از برونو فرداندس از منچستریونایتد در رده هشتم، پس از اینکه او یک گل پشت سر کین در کفش طلایی به پایان رساند و تقریباً به تنهایی خط حمله LFC را در فصل گذشته حفظ کرد، دست کم گرفته می شود.



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

اگرچه ممکن است تشخیص تعداد طرفداران هر بازیکن غیرممکن باشد، اما رسانه های اجتماعی معیار نسبتاً دقیقی را برای اندازه گیری محبوبیت بازیکن ارائه می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محبوب ترین بازیکنان فوتبال تمام دوران، ادامه مطلب را بخوانید.

این روزها رسانه های اجتماعی بخشی ضروری از روتین هر فردی است. تقریباً همه مردم در رسانه های اجتماعی هستند، از جمله برخی از بزرگترین بازیکنان فوتبال که از طریق پلتفرم های مختلف با هواداران خود ارتباط برقرار می کنند.
با بیش از 3.5 میلیارد طرفدار، فوتبال همچنان محبوب ترین ورزش در سراسر جهان است. بسیاری از هواداران صدها پول نقدی که به سختی به دست آورده‌اند سرمایه‌گذاری می‌کنند تا بازیکنان فوتبال مورد علاقه‌شان را در صحنه ببینند.
فوتبالیست‌هایی مانند لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار به دلیل استعداد و مهارت‌هایشان در زمین و همچنین هواداران بزرگشان در خارج از زمین به‌ویژه در شبکه‌های اجتماعی مشهور هستند.
چه کسی بیشترین طرفداران را در سال 2020 دارد؟
اینجا را بررسی کنید زیرا ما محبوب ترین بازیکنان فوتبال تمام دوران را معرفی می کنیم. <span style = "font-family: times new roman, serif"> لازم به ذکر است که تعداد طرفداران یک بازیکن دیگر بر اساس تعداد فروش پیراهن نیست. در عوض، از کانال های رسانه های اجتماعی برای کشف محبوب ترین بازیکنان فوتبال در تمام دوران استفاده می شود.
همچنین لازم به ذکر است که دنبال کنندگان توییتر از یافته های ما حذف شده اند زیرا لیونل مسی یک حساب رسمی ندارد تا بتواند لیستی منصفانه تر و دقیق تر برای خوانندگان ارائه دهد.



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()