نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

فوتبال در سطح بین المللی توسط فدراسیون بین المللی اتحادیه فوتبال (فیفا ؛ فرانسوی: Fédération Internationale de Football Association) اداره می شود ، که هر چهار سال یک بار جام های جهانی را برای مردان و زنان برگزار می کند. جام جهانی فیفا مردان از سال 1930 هر چهار سال یک بار برگزار می شود ، به استثنای مسابقات 1942 و 1946 ، که به دلیل جنگ جهانی دوم لغو شد. تقریباً 190–200 تیم ملی در مسابقات مقدماتی در محدوده کنفدراسیون های قاره ای برای حضور در فینال رقابت می کنند. این مسابقات فینال هر چهار سال یکبار برگزار می شود و 32 تیم ملی در طی چهار هفته با هم رقابت می کنند. [b] این مسابقات معتبرترین مسابقات فوتبال مردان در جهان است و بیشترین بازدید و پیگیری مسابقات ورزشی در جهان است که بیش از بازی های المپیک است. . به همین ترتیب ، جام جهانی زنان فیفا از سال 1991 هر چهار سال یکبار برگزار می شود ، هرچند فوتبال از زمان وجود آن توسط زنان انجام می شود. رکوردشکنی 1.12 میلیارد بیننده مسابقات جام جهانی زنان فیفا 2019 فرانسه را تماشا کرده است. [6]

معتبرترین مسابقات فوتبال باشگاهی اروپا ، لیگ قهرمانان یوفا و لیگ قهرمانان زنان یوفا است که مخاطبان گسترده تلویزیونی را در سراسر جهان جذب می کند. فینال مسابقات مردان در سالهای اخیر پربیننده ترین رویداد ورزشی سالانه در جهان بوده است. [7] پنج لیگ برتر اروپایی مردان عبارتند از: لیگ برتر (انگلیس) ، لالیگا (اسپانیا) ، بوندس لیگا (آلمان) ، سری آ (ایتالیا) و لیگ 1 (فرانسه). با جذب بیشتر بازیکنان برتر جهان ، هزینه هر یک از لیگ ها بیش از 600 میلیون پوند / 763 میلیون یورو / 1.185 میلیارد دلار است.



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

قوانین جدید در انگلیس به طور جهانی پذیرفته نشد. بسیاری از باشگاه ها قوانین خاص خود را حفظ کردند ، خصوصاً در شفیلد و اطراف آن. اگرچه این شهر شمالی انگلیس خانه اولین باشگاه استانی بود که به اتحادیه فوتبال انگلیس پیوست ، اما در سال 1867 اتحادیه فوتبال شفیلد ، پیشگام انجمن های بعدی شهرستانها را نیز به دنیا آورد. باشگاه های شفیلد و لندن در سال 1866 دو بازی مقابل یکدیگر انجام دادند و یک سال بعد یک مسابقه که یک باشگاه از میدلکس را در مقابل یکی از کنت و ساری قرار می داد ، تحت قوانین تجدید نظر شده بازی کرد. در سال 1871 15 باشگاه FA دعوتنامه ای را برای حضور در مسابقات جام و مشارکت در خرید یک جام پذیرفتند. تا سال 1877 انجمن های بریتانیای کبیر با یک کد یکسان توافق کردند ، 43 باشگاه در رقابت بودند و از سلطه اولیه باشگاه های لندن کاسته شد.توسعه فوتبال مدرن با روندهای صنعتی سازی و شهرنشینی در انگلیس ویکتوریا گره خورده بود. بیشتر ساکنان جدید طبقه کارگر شهرها و شهرهای صنعتی انگلیس به تدریج سرگرمی های قدیمی خود را از قبیل طعمه گذاری با گور از دست داده و به دنبال شکل های تازه اوقات فراغت جمعی بودند. از دهه 1850 به بعد ، بعدازظهرهای شنبه کارگران صنعتی به طور فزاینده ای از کار خارج می شدند و بسیاری از آنها برای تماشا یا بازی به بازی جدید فوتبال روی آوردند. نهادهای مهم شهری مانند کلیساها ، اتحادیه های کارگری و مدارس ، پسران و مردان طبقه کارگر را در تیم های تفریحی فوتبال سازماندهی کردند. افزایش سطح سواد بزرگسالان باعث ایجاد مطبوعات در مورد ورزشهای سازمان یافته می شود ، در حالی که سیستمهای حمل و نقل مانند راه آهن یا تراموا شهری بازیکنان و تماشاگران را قادر می سازد به بازیهای فوتبال سفر کنند. میانگین حضور در انگلیس از 4600 نفر در سال 1888 به 7900 نفر در سال 1895 افزایش یافت ، و در آغاز جنگ جهانی اول به 13200 نفر افزایش یافت و در 230000 نفر افزایش یافت. محبوبیت فوتبال باعث کاهش علاقه عمومی به سایر ورزشها ، به ویژه کریکت شد. 
باشگاه های برجسته ، به ویژه باشگاه های لنکاوی ، از اوایل دهه 1870 شروع به شارژ پذیرش تماشاگران کردند و بنابراین ، با وجود قانون آماتوریسم اتحادیه فوتبال انگلیس ، در موقعیت پرداخت حقوق غیرقانونی برای جذب بازیکنان طبقه کارگر بسیار ماهر بودند ، بسیاری از آنها از اسکاتلند تبریک می گویند . بازیکنان طبقه کارگر و باشگاه های شمال انگلیس به دنبال یک سیستم حرفه ای بودند که تا حدی پاداش مالی برای تأمین "زمان خراب" آنها (زمان از دست رفته از کار دیگر آنها) و خطر آسیب دیدگی فراهم کند. اتحادیه اروپا در حفظ سیاست آماتوریسم که از نفوذ طبقه بالا و متوسط ​​به بالا در بازی محافظت می کند ، قاطعانه نخبه باقی ماند.



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

زمین به شکل مستطیل است. به اضلاع بلندتر خطوط لمسی و به اضلاع کوتاهتر خطوط دروازه گفته می شود. عرض دو خط هدف باید بین 45 تا 90 متر (50 و 100 سال) و طول آنها یکسان باشد. [3] طول دو خط لمسی باید بین 90 تا 120 متر (100 و 130 سال) و طول یکسان داشته باشند. [3] تمام خطوط روی زمین باید به یک اندازه پهن باشند و از 12 سانتی متر (5 اینچ) بیشتر نشوند. [3] گوشه های زمین با پرچم های گوشه مشخص می شوند. [4]

برای مسابقات بین المللی ، ابعاد میدان با شدت بیشتری محدود می شود. خطوط گل باید بین 64 تا 75 متر عرض (70 و 82 ییلدا) داشته باشند و خطوط لمسی باید بین 100 تا 110 متر (110 و 120 سال) باشند. [3]

اگرچه اصطلاح خط دروازه غالباً فقط به آن قسمت از خط بین تیرهای دروازه گفته می شود ، اما در حقیقت این خط به خط کامل در دو انتهای زمین از یک پرچم گوشه به سمت دیگر اشاره دارد. در مقابل ، اصطلاح byline (یا خط خط) اغلب برای اشاره به آن قسمت از خط هدف خارج از تیرهای دروازه استفاده می شود. از این اصطلاح معمولاً در تفسیرهای فوتبال و توضیحات بازی استفاده می شود ، مانند این مثال از گزارش مسابقه BBC: "Udeze به سمت چپ می رود و صلیب حلقه ای او پاک می شود



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

انواع دیگر بازی های توپی از یونان باستان شناخته شده بود. این توپ توسط تکه های چرم پر از مو ساخته شده است (اولین اسناد توپ های پر از هوا مربوط به قرن 7 است). با این حال بازی های توپی از وضعیت کمی برخوردار بودند و در بازی های Panhellenic قرار نداشتند. در روم باستان ، بازی های دارای توپ در سرگرمی ها در میادین بزرگ (آمفی تئاتر) گنجانده نمی شد ، اما در تمرینات نظامی با نام Harpastum اتفاق می افتاد. این فرهنگ رومی بود که فوتبال را به جزیره انگلیس (بریتانیکا) می رساند. با این حال ، مشخص نیست که مردم انگلیس در چه درجه ای تحت تأثیر این تنوع قرار گرفته اند و در کدام درجه انواع مختلف خود را ایجاد کرده اند. 

بازی فوتبال شکل خود را می گیرد
پذیرفته ترین داستان می گوید که این بازی در قرن 12 در انگلستان توسعه یافته است. در این قرن ، بازی هایی که به فوتبال شباهت داشتند ، در چمنزارها و جاده های انگلیس انجام می شدند. علاوه بر ضربات ، این بازی مشت مشتی از توپ را نیز شامل می شود. این شکل اولیه فوتبال بسیار خشن تر و خشن تر از شیوه مدرن بازی بود.

یکی از ویژگی های مهم پیشینیان فوتبال این بود که این بازی ها افراد زیادی را درگیر می کرد و در مناطق وسیعی در شهرها برگزار می شد (معادل آن از قرن شانزدهم در فلورانس بازی می شد ، جایی که به آن Calcio می گفتند). بیداد این بازی ها باعث آسیب رساندن به شهر و گاهی اوقات شرکت کنندگان می شود. اینها می تواند از علل اعلامیه های ضد بازی باشد که سرانجام برای چندین قرن ممنوع اعلام شد. اما بازی های فوتبال مانند در قرن هفدهم به خیابان های لندن برمی گردند. در سال 1835 این کار دوباره ممنوع بود ، اما در این مرحله بازی در مدارس دولتی برقرار شده بود.

مدت زمان زیادی طول کشید تا خصوصیات فوتبال امروز عملی شود. برای مدت طولانی هیچ تمایزی مشخص بین فوتبال و راگبی وجود نداشت. همچنین تغییرات زیادی در مورد اندازه توپ ، تعداد بازیکنان و طول یک مسابقه وجود داشت.



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

پیش نویس اولیه "قوانین بازی" دست نویس اصلی که به نمایندگی از اتحادیه فوتبال توسط ابنذر کاب مورلی در سال 1863 تهیه شده و در موزه ملی فوتبال ، منچستر به نمایش درآمده است.
در سال 1863 ، برخی از باشگاه های فوتبال با اجازه دادن به حمل توپ به دست ، با اجازه دادن به بازیکنانی که توپ را حمل می کردند ، اجازه حمله به توپ را به دست گرفتند. باشگاه های دیگر هر دو تمرین را ممنوع کرده اند. در جلسات اتحادیه فوتبال انگلیس برای تهیه اولین نسخه از قوانین ، بین باشگاه های "هک" و "غیر هک" یک تقسیم سخت وجود داشت. جلسه اتحادیه فوتبال انگلیس در 17 نوامبر 1863 با غلبه بر کلوپ های "هک" ، این سوال را مورد بحث قرار داد. [5] اولین پیش نویس قوانین اتحادیه فوتبال که توسط ابنیزر کاب مورلی ، دبیر اتحادیه فوتبال تهیه شده است ، این ترجیح را منعکس می کند ، حاوی ویژگی های بسیاری است که امروزه به راگبی نزدیک تر از فوتبال انجمن است. [تحقیقات اصلی؟]

جلسه دیگری برای نهایی کردن ("تسویه") قوانین برنامه ریزی شده بود. [6] در این جلسه مهم 24 نوامبر ، "هکرها" مجدداً اکثریت قاطع داشتند. با این حال ، در طول جلسه ، مورلی توجه نمایندگان را به مجموعه قوانین فوتبال اخیراً منتشر شده از دانشگاه کمبریج جلب کرد که حمل و هک را ممنوع می کرد. بحث در مورد قوانین کمبریج ، و پیشنهادات برای برقراری ارتباط احتمالی با کمبریج در مورد این موضوع ، باعث شد تا "حل و فصل" نهایی قوانین به جلسه دیگری در تاریخ 1 دسامبر موکول شود. [7] [8] تعدادی از نمایندگان که از فوتبال به سبک راگبی حمایت می کردند در این جلسه اضافی شرکت نکردند ، [9] منجر به هک و حمل و نقل شد. [8]

فرانسیس کمپبل از بلکهیت ، برجسته ترین باشگاه "هک" ، رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس ، آرتور پمبر ، مورلی و متحدان آنها را به مدیریت نادرست جلسه 24 نوامبر متهم کرد تا از تصویب قوانین "حامی هک" جلوگیری کند. [10] پمبر چنین "اتهام رفتار غیر مردمی" را به شدت انکار کرد. احکام مورخان بعدی متفاوت بوده است: یانگ کمپبل را به "استکبار" متهم می کند ، [11] در حالی که هاروی از ادعاهای کمپبل حمایت می کند ، غیرهکرها را به "کودتا" علیه باشگاه های طرفدار هک متهم می کند. [12] Blackheath ، همراه با سایر باشگاه های "هک" ، در نتیجه این اختلافات ، FA را ترک می کند.



:: برچسب‌ها: استعدادیابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

حوادث بحث برانگیز ناشی از قوانین در این زمینه نادر است ، اما نه به حدی که تغییر غیرقابل توجیه باشد. هری ردنپ از موضع گیری شده توسط قوانین در مورد کارت های زرد شکایت کرده است. در سال 2000 ، گراهام نظرسنجی داور در واقع از اتحادیه فوتبال انگلیس خواست کارت زردی را که به Dietmar Hamann اعطا کرده بود لغو کند ، اما نتیجه ای نداشت.

دلیل اعتراض به کارت زرد

استدلال اصلی درمورد معرفی فرآیند تجدیدنظر برای تعلیق کارت زرد این است که بدون شک سیستم را بیش از حد بوروکراتیک می کند. ماموریت همانطور که در آن انجام می شود "خارج از زمین" است. چه اینکه ممکن است یکپارچگی داوران را تضعیف و تهدید کند. به عنوان مثال ، این می تواند داوران را از انضباط بازیکنان حتی در صورت کاملاً مناسب بودن باز دارد ، که وظیفه آنها را برای محافظت از بازیکنان تهدید می کند و بدون شک هدف اصلی آنها را شکست می دهد. اگرچه با توجه به خسارتی که به اعتبار آنها وارد می شود احتمال آن بسیار کم است ، اما در بعضی موارد ممکن است باعث شود دست داوران بیش از حد سنگین باشد ، یعنی بیش از حد تمایل به رفتن به جیب خود را داشته باشند ، اما از این نظر مطمئن هستند که اگر معلوم شود که اشتباه کرده اند ، تعلیق قابل تجدیدنظر است. همه ما می دانیم که یک داور در استفاده از کارتها بی قید و شرط است ، می تواند به بازی آسیب برساند.
شاید بتوان این نگرانی ها را با ناامیدی بازیکنان و مدیران تحت تأثیر وضعیت موجود سازگار کرد. یک روش می تواند این باشد که فقط در صورت محرومیت کارت زرد به بازیکن اجازه تجدیدنظر بدهد (چه به دلیل اینکه پنجمین فصل بازیکن است یا به دلیل اینکه او در یک بازی دو بار از آن خود کرد). مسلماً وضعیتی که در آن کارت زرد مورد تجدید نظر قرار گیرد قابل قبول نخواهد بود ، زیرا دقیقاً نوعی بوروکراسی را دعوت می کند که اتحادیه فوتبال انگلیس سعی در جلوگیری از آن دارد. ادعاهای پوچ یا صرفاً امیدوارکننده اما غیرواقعی نباید کاملاً مورد توجه قرار گیرند.



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1400 | نظرات ()