نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

استقلال

در حالی که نیمه آبی تهران از نظر عناوین لیگ داخلی از نیمه قرمز خود عقب تر است، هواداران استقلال می توانند به این موضوع افتخار کنند که باشگاه آنها تنها باشگاه ایرانی بازمانده ای است که ظروف نقره قاره ای را در کابینه خود دارد.

در واقع، استقلال نه یک، بلکه دو عنوان در بزرگترین رقابت باشگاهی آسیا به خود می بالد. اولین موفقیت آنها در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا در سومین دوره آن در سال 1970 به دست آمد. در آن زمان، باشگاه تاج تهران با شکست 2-1 هاپوئل تل آویو در فینال، اولین تیم ایرانی بود که در یک رقابت قاره ای پیروز شد.

استقلال - جشن بگیر
دو دهه بعد، آبی ها همین امتیاز را در فینال قاره ای به ثبت رساندند و با شکست باشگاه لیائونینگ FC چین، دومین عنوان قهرمانی باشگاه های آسیا را در 1990-1991 کسب کردند. تلاش‌های بیشتر در سال‌های 1991 و 1998-99 باعث شد که آنها در دو نوبت فینال را باختند.

در طول سال‌ها، ستاره‌های زیادی از تیم ملی به نمایندگی از باشگاهی که در سال 1945 تأسیس شد، حضور داشته‌اند، از جمله افرادی مانند فرهاد مجیدی، آندرانیک تیموریان، مجید حسینی و وریا غفوری، کاپیتان فعلی باشگاه.



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

Seattle Sounders FC نشان سیاتل ساندرز FC، با نام تیم روی یک بنر که روی یک سپر سبز و آبی با شکل سوزن فضایی در مرکز کشیده شده است.
نام مستعار The Sounders
تاسیس 13 نوامبر 2007. 14 سال پیش
میدان لومن استادیوم
سیاتل، واشنگتن، ایالات متحده
ظرفیت 37722 [یادداشت 1]
مالک اکثریت آدریان هانوئر
مدیر کل گارث لاگروی
سرمربی برایان اشمتزر
لیگ برتر فوتبال
کنفرانس غرب 2021: دوم
به طور کلی: 3
پلی آف: دور اول
وب سایت باشگاه
رنگ های خانگی

رنگ های دور
فصل جاری

سیاتل ساندرز اف سی یک باشگاه فوتبال حرفه ای آمریکایی مستقر در سیاتل است. ساندرز به عنوان عضوی از کنفرانس غربی لیگ برتر فوتبال (MLS) رقابت می کند. این باشگاه در 13 نوامبر 2007 تاسیس شد و در سال 2009 به عنوان یک تیم گسترش MLS شروع به بازی کرد. ساندرز یک باشگاه ققنوس است که همان نام فرنچایز اصلی را دارد که از سال 1974 تا 1983 در لیگ فوتبال آمریکای شمالی شرکت کرد.

مالک اکثریت باشگاه آدریان هانوئر است و مالکان اقلیت آن دارایی های پل آلن، درو کری و 14 خانواده از منطقه سیاتل هستند. برایان اشمتزر، مربی و دستیار مربی سابق USL Sounders، در ژوئیه 2016 پس از جدایی سیگی اشمید، سرمربیگری این تیم را برعهده گرفت. ساندرز مسابقات لیگ خانگی خود را در لومن فیلد انجام می‌دهد، با ظرفیت کاهش یافته 37722 صندلی برای اکثر مسابقات. همراه با چندین گروه سازماندهی شده، یک گروه راهپیمایی 53 نفره به نام "موج صدا" در هر بازی خانگی از باشگاه حمایت می کند. سیاتل رقابت های دیرینه ای با دیگر باشگاه های شمال غربی اقیانوس آرام پورتلند تیمبرز و ونکوور وایت کپس اف سی دارد که با آنها برای جام کاسکادیا رقابت می کند.



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال


بازی با توپ (یا بازی با توپ)، همچنین ورزش با توپ، هر شکلی از بازی یا ورزشی است که دارای توپ به عنوان بخشی از بازی باشد. اینها شامل بازی هایی مانند فوتبال، کریکت، بیسبال، بسکتبال و فوتبال آمریکایی است. چنین بازی هایی قوانین و تاریخچه های متنوعی دارند و عمدتاً ریشه های غیرمرتبط دارند. بازی های توپ را می توان در چندین نوع کلی تعریف کرد و به طور کلی سعی می شود اندازه گیری شود که بازیکن چقدر می تواند به توپ ضربه بزند:

بازی های خفاش و توپ، مانند کریکت و بیسبال. اینها کیفیت ضربه را با بررسی میزان دویدن بازیکن ضربه‌زننده قبل از اینکه حریف بتواند توپ را پس بگیرد، اندازه‌گیری می‌کند.
بازی های راکت و توپ، مانند تنیس، اسکواش و بدمینتون توپ. اینها بر اساس تلاش بازیکنان برای ضربه زدن به توپ به حریف به گونه ای است که حریف نتواند با موفقیت به آن ضربه بزند.
بازی‌های ضربه‌ای با دست و توپ، مانند کدهای مختلف هندبال، هندبال ریباند، و چهار مربع.
ورزش‌های هدف، معمولاً ورزش‌های گروهی مانند بسکتبال، واترپلو و همه انواع فوتبال، چوگان و هاکی (به استثنای هاکی روی یخ که یک ورزش هدف است اما با توپ هاکی بازی می‌شود). اینها بر اساس تقسیم شدن بازیکنان به تیم هایی است که در نیمه جداگانه زمین خود "هدف" دارند و توپ به سمت دروازه تیم حریف هدایت می شود تا امتیاز کسب کنند.
ورزش های توری غیر راکتی مانند والیبال و سپک تاکرو.
ورزش های هدفمند یا ورزش های دقیق، مانند بولینگ، کاسه چمن، کروکت، و گلف، و همچنین ورزش های ویژه، از جمله اسنوکر، استخر، و سایر اشکال بیلیارد (ورزش کرلینگ، که از سنگ به جای توپ استفاده می کند، طبقه بندی شده با ورزش های هدف یا دقیق برای برخی اهداف). اینها بر اساس ضربه زدن به توپ به یک هدف (ها) خاص هستند، که کیفیت ضربه معمولاً با تعداد کمی ضربه مورد نیاز برای وارد کردن توپ به داخل یا از طریق هدف (ها) اندازه گیری می شود.



:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()